• Hi guest! As you can see, the new Wizard Forums has been revived, and we are glad to have you visiting our site! However, it would be really helpful, both to you and us, if you registered on our website! Registering allows you to see all posts, and make posts yourself, which would be great if you could share your knowledge and opinions with us! You could also make posts to ask questions!

Author Frank Rudolph Young

Discuss, critique or review an author.

volcaneo

Neophyte
Reaction score
10
My current fixation in my occult studies has been the author Frank Rudolph Young. He published a good handful of books around the '60s and '70s. Like most occult books from that time, they are full of cheesy and dubiously-truthful testimonials. If you are able to look past that, I would highly recommend his books! They DO work. I'm currently practicing with "The Secret of Spirit-Thought Magic", let me share one small success I've had. A couple years ago, I lost some memorabilia from my childhood. I was sure it was stolen. I followed the steps in the chapter for finding lost things, and did so a handful of times. When I wasn't thinking about it, I had found it in plain view, just as the book detailed!

There's not a lot of discussion online about Young despite his numerous books, so I'd like to start a general thread about his works. Especially since his instructions can sometimes be vague. If you do have experience with any of Young's works, which books? Do you have any thoughts or stories you'd like to share? If you haven't read or tried anything from him, I would encourage you to try something out.

rosiane martins

Visitor
Warned
Reaction score
0
The Forum language is English, stick to it.
Minha atual obsessão pelos estudos ocultos tem sido o autor Frank Rudolph Young. Ele publicou uma boa quantidade de livros por volta dos anos 60 e 70. Como a maioria dos livros sobre ocultismo daquela época, eles estão cheios de depoimentos cafonas e duvidosamente verdadeiros. Se você conseguir ignorar isso, eu recomendo fortemente os livros dele! Eles FUNCIONAM. Atualmente, estou praticando "O Segredo da Magia do Pensamento Espiritual". Deixe-me compartilhar um pequeno sucesso que tive. Há alguns anos, perdi algumas recordações da minha infância. Eu tinha certeza de que tinham sido roubadas. Segui os passos do capítulo sobre como encontrar coisas perdidas e fiz isso algumas vezes. Quando não estava pensando nisso, eu as encontrava à vista de todos, exatamente como o livro detalha!

Não há muita discussão online sobre Young, apesar de seus inúmeros livros, então gostaria de abrir um tópico geral sobre suas obras. Principalmente porque suas instruções às vezes podem ser vagas. Se você já leu alguma obra de Young, quais livros? Tem alguma ideia ou história que gostaria de compartilhar? Se você ainda não leu ou experimentou nada dele, eu o encorajo a experimentar.
Olá, sou do Brasil e também gostei muito dos livros do frank, esse que você citou é também o PSYCHASTRA.
mas,o meu problema de prática é que você usou é sentir fúria ou uma felicidade muito forte, não consigo sentir muita fúria!
Poxa, eu gostaria de conhecer,ou ler algum testemunho de alguém que tenha usado os seus livros com sucesso.
que bom que vi o seu relato aqui.
Eu preciso muito mudar minha vida!!
DEsde financeiro até pessoal.
então esse livro funciona mesmo certo?
Achei Ele mais fácil ou menos complexo que o PSYCHASTRA.
porque o PSYCHASTRA, você escraviza o seu eu astral, ótimo porém achei as práticas mais complexas!
Então, tudo aquilo que ele fala neste livro que você usou...sobre bater na cabeça um certo número de vezes imaginando o desejo é real?
Em quantos dias você obteve resultados tangíveis?
Você praticava muito tempo antes?
Vou Rele-lo novamente Pra colocar em prática.
mas quanto ao sentimento de fúria,vou ter que treinar até sentir isso,
Porque só vai funcionar colocando essa fúria, conforme ele ensina?
Minha atual obsessão pelos estudos ocultos tem sido o autor Frank Rudolph Young. Ele publicou uma boa quantidade de livros por volta dos anos 60 e 70. Como a maioria dos livros sobre ocultismo daquela época, eles estão cheios de depoimentos cafonas e duvidosamente verdadeiros. Se você conseguir ignorar isso, eu recomendo fortemente os livros dele! Eles FUNCIONAM. Atualmente, estou praticando "O Segredo da Magia do Pensamento Espiritual". Deixe-me compartilhar um pequeno sucesso que tive. Há alguns anos, perdi algumas recordações da minha infância. Eu tinha certeza de que tinham sido roubadas. Segui os passos do capítulo sobre como encontrar coisas perdidas e fiz isso algumas vezes. Quando não estava pensando nisso, eu as encontrava à vista de todos, exatamente como o livro detalha!

Não há muita discussão online sobre Young, apesar de seus inúmeros livros, então gostaria de abrir um tópico geral sobre suas obras. Principalmente porque suas instruções às vezes podem ser vagas. Se você já leu alguma obra de Young, quais livros? Tem alguma ideia ou história que gostaria de compartilhar? Se você ainda não leu ou experimentou nada dele, eu o encorajo a experimentar.

HoldAll

Librarian
Staff member
Librarian
Reaction score
25,318
Awards
16
Olá, sou do Brasil e também gostei muito dos livros do frank, esse que você citou é também o PSYCHASTRA.
mas,o meu problema de prática é que você usou é sentir fúria ou uma felicidade muito forte, não consigo sentir muita fúria!
Poxa, eu gostaria de conhecer,ou ler algum testemunho de alguém que tenha usado os seus livros com sucesso.
porque o PSYCHASTRA, você escraviza o seu eu astral, ótimo porém achei as práticas mais complexas!
Então, tudo aquilo que ele fala neste livro que você usou...sobre bater na cabeça um certo número de vezes imaginando o desejo é real?
Please write exclusively in English here, it's the Forum Rules. If you feel that your English is insufficient, use this free online translator:

Please, Log in or Register to view URLs content!

Persistent failure to use English will result in an official Warning and may ultimately get you banned.
Post automatically merged:

This is now the second time you failed to use English, the next time it's Probation for you where every post you want to make has to be pre-approved by the moderators.

Last edited:

volcaneo

Neophyte
Reaction score
10
I used the DeepL translator that you linked to translate their post, it seems to work very well. I hope you do not mind me replying regardless of the rule being broken.
But my problem with the practice you used is that it involves feeling intense anger or happiness, and I can't feel much anger!
This is understandable. Personally, I focus on the feeling of anger and imagine colors of red rising up into me like a volcano about to erupt. Eventually I feel overwhelmed by it and I move to the next step. When I imagine that feeling, I think of relevant points that are often listed in each chapter. Like when finding lost objects, Young says to rage that you lose items so carelessly (or something like that, haha), and then you can ad-lib from there and make it more personal to you.
I must add that I have yet to see results for some of the latter chapters, much to my disappointment. Perhaps lusting for results will muddle the effects, and sometimes I wonder if I'm messing up the procedure. When I made this thread, I was hoping for the same thing as you, that people who have had stellar successes would chime in and help with clarifications! We can both train and work with this book and update the thread with thoughts and results, though. I'll look forward to hearing how things go - in English of course ;)